Fatma90 Kızlar 3400 gr doğdu bebeğim bugün 2 aylık aşısına gittim 5100 gr anne sütü alıyor sadece ebe az dedi sizin kilonuz ne kadar
Ebruylmz444 Fatma90 Ben hem emziriyoeum hem mama veriyordum aylık bir kilodan fazla almaya başladı pr.dr. Sordum aylık 600 gr alması yeterli yoksa obez olur demişti bu şekilde mamayı bırakmıştım haftalık 150 200 gr alıyorsa gayet iyi sağlık ocağındaki ebeler çok bilgili olduğunu düşünmüyorum
ecessyl Fatma90 kilosu gayet normal için rahat olsun 2 aylık bebeğin kilosu 4.500-6000 arası olur genelde. Ama için rahat etmicekse çocuk doktoruna danış
jdjdjf Fatma90 3kilo doğdu 2ay 9 günlükken 4610 gramdi . Günde 20 gram alıyor . Günde kaç gram alıyor sizinnkş sadece emiyor benimki
jdjdjf Fatma90 benim doktorum alt sınırda dedi az değil ama alt sınır dedi . Önemli olan bebeğin çok kilolu olması değil sağlıklı beslenmesi anne sütü alması . Günlük 20 -30 gr haftalık 150 200 gram alması yeterli ve ger bebek farklı . Abimin iki çocuğu da hep zayıftı az kilo alırlardı ama hiç hasta olmadılar
faziletthr 3.700 doğdu.. 5.5kilo şuan… sizinkide gayet iyi kilosu ebenin seni eftiklemesine hiç gerek yok bence
Fatma90 Yarın doktor kontrolü var bakalım o ne diyecek emiyor sütüm var ama kısa kısa emştor ben sık sık emziriyorım baEn işim olunca sağip biberınla veriyorum işede başlayacağım alışsın istiyorum bakalım inşallah doktor iyi der
Duriskonunannesiii Fatma90 aylık 850 gram almış ,sadece anne sütüyle beslenen bebekler 800-1000 gram alması normal kabul ediliyor ilk 3 ay için ,gayet normal kilosu doğum kilosuna göre ,ebe değilim ama hemsireyim ben de
Sermec27 Fatma90 aylık 850 Gr almış nerdeyse bence gayet iyi kilosu biz şu an 3 ay 10 günlüğüz 3 gün önce kilosu 5700 di 2450 Gr doğduk 2100 e düştük 2 aylıkken 4500 di bizde anne sütü alıyoruz sadece
zeyaslmel Fatma90 nesi azmış yahu benim oğlumda 3.140 gram doğdu 2 aylıkken 5 kiloydu şuan 3 aylık 5.700 sağlığı yerinde yeterli bence
melisaras_35 2 ay 7 günlük bebeğim tam 3 kg dogdu suan 5100 sizinkininde kilosu gayet iyi bence sadece anne sütü alıyor kısa emiyor sagım yapıp veriyorum arada philips avent yada lansinoh yavas akıs kullanıyorum meme reddi yapmıyor.
Fatma90 melisaras_35 benimde aynı az emiyor diye sağım yapıp veriyorum anne sütü aslında başka bir şey istemiyorum
Elif3444 Fatma90 Benim bebeğimde 5450 kg boy 58,5 minyon bir bebek dedi 😄 sadece anne sütüyle besleniyor