Merhaba hanımlar oğlum bir hafta sonra 17 aylik olucak yaklaşık bir haftadır o kadar huysuz herşeye ağlayan sinirlenen vuran ısıran bi cocuk oldu ki sormayın ne uyuyor ne yemek yiyor ne oyun oynuyor inanın yemek ve uyku saati gelince ekstra vi gergin oluyorum napicami şaşırdım yakın zamanda ikisi azı olmak üzere 4 tane dis çıkardı aşılar uzadı ama üst yanlar uzamadı acaba ondan mi diyorum ama şaşırdım bizim gibi olan var mı nasıl çözüm buldunuz ne okur bisey söyleyin