Kızlar kızım 3.5 yaşında okula ağlamadan gidiyor ama öğretmenine yapışık geziyormuş özgüveni gitti çocuğun resmen sanki ya 3 hafta oldu başlayalı hergün beni alıcaksın dimi diyor bir kaygı korku söz konusu sanki düzelirmi varmı bunu yaşayan çok üzülüyorum okuldan alasım var ama buda çözüm değil napmam lazım bilmiyorum çalışmıyorum iş arıyorum evde olduğum için sürekli aklımda acaba ağladımı ağlamadımı diye düşünüp durmaktan yoruldum