Merhaba Anneler kızım 3 yaşında normalde çok hiperaktif haraketli konuşan bir çocuktu 2 haftadır kreşe gidiyor amma süs oldu haraketsiz konuşmuyor eskisi gibi bizle falan 🙁 neden böyle oldu Kızlar ? Artıq kreşe göndermek istemiyorum bile böyle sakinliyine alışık değiliz .. normalde konuşması sosyalleşmesi için gidiyor ya çocuklar benim kız neden böyle oldu anlamış değilim