Merhabalar, bebeğim 1 haftalık. Son 2 gecemiz çok kötü geçti. Gündüz çocuk çok iyi, beslenme, uyuma, alt değişiminde hiç sıkıntı yok. Ama gece saat 9 dan sonra alarm kurulmuş gibi bir haller oluyor çocuğa. Besle-gaz çıkar-alt değiştir-uyut döngüsüne başlıyoruz. Tam yatıyoruz çocuk yine ağlayarak uyanıyor. Dün 21.45′ten 2.15′e kadar çocuk ayakta kaldı ve bu süre ağlayarak geçti. Neredeyse hastaneye gidecektik. Yani bu döngü kaydığı anda çocuğun bütün ayarları bozuluyor. Ve dün gece çok gaz da yaptı. Yenidoğanda bu kadar erken gaz problemi beklemiyorlar halbuki. Bu krize girdi mi meme de tutmuyor, öyle olunca hem karnını doyuramıyor hem de uykuya geçemiyor. Aç kalmasın diye biberon verdik olmadı, memede sondayla besleyelim dedik olmadı, parmakla sonda ile besleyelim dedik olmadı, kaşık biberonla bile zor aldı sütü. Bir akıl verin lütfen, havanın kararmasından korkar oldum 😔