Bebeğim 17 günlük en az 1 saat çırpınıyorum uyuyakalıyor yutkunmadan emzik gibi çekiyor vs. Uyanınca göğüste hala aranıp ağlıyor. Diğer göğüse geçiyorum yine aynı en son yatırıp mama veriyorum onuda içiyor pış pışla uyuyor. Her emzirmede diğer göğüse geç diyen var biz nasıl yapıyorsunuz. Yani diğer göğsümü 2 saat sonra ver diyolar