A0y0a0z Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük diş çıkarıyor o kadar acı çekiyorki… acaba rahatlatacak bir öneriniz varmi?
SiprayiL A0y0a0z tetagil diş granülj, yeşil soğan sapı, karanfil zeytinyağı. Bunları denediniz mi? Temiz bir ağız mendilini ıslatıp dolaba koyun soğuyunca damaklarina masaj yapın bezle
azranur3457 A0y0a0z Ben ilaç vs hiçbirşey kullanmadım. Sadece yeşil soğanın baş beyaz kısmını verdim eline. Kemirdi durdu. O jel gibi birşey çıkıyor kemirdikçe o da ağrı kesici zaten. Pırasa da olur yeşil soğan daha ufak diye veriyordum. Daha büyüdükçe havuç verilebilir maksat kaşıntısını rahatlatsın.
mutlubibekleyis azranur3457 Biz de 3 ay 26 günlüğüz versem boğazına kaçma olasılığı var mı yeşil soğan sapını
meleka234 mutlubibekleyis evet zarını koparıp yutabilir bogazında kalır Allah korusun nefes boruları çok küçük tıkanabilir. Calgel kullanabilirsiniz
azranur3457 mutlubibekleyis Biz de o zamanlar veriyorduk Allaha şükür birşey olmamıştı. Zaten emiyor siz yine de yanında durun takip edin.