rurel anneliksevinci Benim kızım da 7 ay 27 günlük Doktorumuz 7.ay kontrolünde yatarken oturur pozisyona geçiyor mu diye sorunca şok olmuştum Hocam onun için daha erken değil mi dedim ama değilmiş sanırım. Kızım bana hala yeni doğmuş gibi geliyor 😂 Sonuç olarak bizim kız hala yapmıyor yapan bebiş var mı ben de merak ediyorum burada bekleyeyim