utkummm aleyyyyyyy ya emmeden geri nasil uyuttunuz benimki saat basi uyaniyo her saat basi degilde 2 saate bi billa emmek istiyo ac oldugundan degil ac olsa kilo almaz yada az az emip uyumuyo baya emiyo aloskanlik haline getirdi ama emmeden sakinlesmiyo emzik kullaniyo ama almiyo o anda su veriyorum besigini salliyorum yok sakinlesmiyo bi turlu😐
aleyyyyyyy utkummm benim oğlum 3 4 gün boyunca geri uyutana kadar ağladı ama sonuçta bir alışkanlığını bıraktırmaya çalıştığım için ağlaması normaldı sürekli sarıldım pışpışladım teması bırakmadım sonrasında alıştı artık uyanmaları azaldı o az uyanmalarında da elimle pışpış yapmam yetiyordu geri dalması için ama kararlı olmanız önemli 2 gün dayanıp da çok ağladı siye vazgeçmemek gerekiyor yoksa bizi gerçekten kullanmayı da öğreniyorlar 🥲
surfermom iremco dün videoyu izledim ama sanırım biz bunu uygulamak için geç kaldık. Bebeğim artık ayağa kalkabiliyor, yatağının kademesini düşürdük çok önce. Bazen onu yatırıp yanında uykuya dalması için uğraşıyorum ama ayağa kalktığı için baş edemiyorum engel olamıyorum yani. Bir de inatçı asla geri yatmaz bir bebek.
Aseldurumom_ caglaay tekk tekk cozumu yaninda uyutmak canimm kizim da bes aylikken basladi asla park besiginde yatmak istemedi cok hareketlendigi icin o donem donerken hep carpiyor besigin kenarlarina o da onu uyandiriyordu 8 aylik oldu 5 aydan beri yanimda yatiyor oh mis gibi o da ben de kaliteli uyku cekiyoruz cunki bizi istiyorlar kokumuzu
aleyyyyyyy utkummm yavaş yavaş geçiş yapabilirsiniz biraz emdikten sonra kucağınıza alıp yürüyerek uyutmayı deneyin isterseniz zamanla emme süresini azaltıp kucakta kalma süresini arttırırsınız yani bebeğinizi en iyi siz tanırsınız sonuçta 🥹
susamtanem_ caglaay canım arkadaşım kızım 11 aylık aynı durumdayız anne yanı beşikte yatmıyor sürekli memede çıkarınca ağlıyor çok dikkat edin geçen sene gün kızım benimle yattığı için bazadan düştü🥹😓
kevserhmz caglaay hiçbişey yapamazsın 6 aylık hâla devam kolumun altında birlikte uyuyoruz emerek 🤦♀️
cmlcml caglaay kısa kısa mı emiyor yoksa doymadığı için mi geliyor yanınıza bence rahatsız edin memede uyumasına imkan vermeyin yatarak da emzirmeyin gece iyice emzirip uyuttuktan sonra uyandığında yatarak emzirmek yerine oturarak emzirip siz yanında yatmayın ben rahatsız ediyorum sağını solunu öpüyorum sarılıyorum falan bunalıyor of şu kadın Bi gitse de uyusam kafasında derin uykuya geçince yatağına bırakıyorum 😂
gizemceliksa 26merve26 umarım 1 yaşından sonra azalır, benim de oğlum 7 ay 20 günlük bir kaç gecedir neredeyse saat başı ağlayarak meme arıyor, uykular haram oldu. Emzikte vermedim, geçici diye umut ediyordum ki , başlayınca öyle gidiyor anladığım kadarıyla 🤧