Eylul301023 Oglumum tek gözü doğduğundan beri capaklaniyor akıyor bazen sabahları uyanıyor tek gözü açılmıyor çok kötü ameliyat ettirmek istemiyoruz tabi mecbur kalırsak ettiricez ama ona gerek kalmadan geçirebilen var mı ?
aycavera Eylul301023 biz de aynı durumdayız geçmedi 11 aylık. Geçmeyebiliyorda zaten ameliyat da zor bir şey değil eşimde küçükken operasyon geçirmiş. Mesela bende de varmış ama annem masaj yapmış ve geçmiş. Eşimin geçmemiş
erkolarkapatilsin @“Eylul301023”#p32924021Demin başka bir postada yazmıştim belki yardımcı olur benim oğlumunkini de 10 aylıkken teramisin kremle geçirdik tavsiye ederim