Kəzım doğduğundan beri kucak delisi çok az kucağımda uyuttum biraz sallar sonra beşiğine koyup orda sallayıp uyuturun hep ama gün içinde hep kucak istiyo nerdeyse inanılmaz bağlı anneye 6 aylık bu arada kendi kendine oynamıyo istiyoki yanında oturayım beraber oynayalım bebek arabasında bile zor oturuyo oda yeni yerler görürse eğer bahçemiz var oraya çıkarıyorum her sabah max 20 dk oturup bağırıyo kucak diye tabi gezdiriyor olmam lazım herjes alıştıdın dedi ama kundakta 20 günlük bebeydi bıraktığımız yerde durmuyodu ağlıyıp kucak istiyodu. Şimdi çok zorlanlyorum sizce alışkanlıkmı yokda karakter özelliğimi? Böyle olan bebek anneleri lütfen yardlm edin acaba tahmini ne zaman birazcıkta olsa bana yapışık olmaktan vaz geçer? En azından oyun halısında 15-20 dk kendi oynasın istiyorum(