elifikra0910 Kızlar kızım bir yaşına giricek önümüzdeki ay ama ben taşınırken aşı kartını nereye koydugumu hatırlamıyorum böyle olanlar ne yaptınız yenisini nasıl alabilirim
Birerkekannesi_ elifikra0910 kaybetseniz de bir problem olmaz. E babında aşı takvimi olması lazım oradan bakabilirsiniz hangi aşıları kaldı hangileri yapıldı diye.
Duyulurum elifikra0910 en son aşıya gittiğimde benden sonraki kadın hiç aşı kartı kullanmadığını söyledi. Ben kilo boy takiplerini oraya yazdığım için önemsiyorum yoksa hangi aşıları olduğu ve sonra ne zaman olacağı belli zaten. Yani sorun olmaz