Ozlem2603 1 yasina kadar kullandim doktor bana bi zarari olmaz aksine saglikli probiyaotkler war demisti gazli benek oldgu icn 1 yasina kadar kullandim tamamen btkisel zaten cok guzel bi bagirsak duzenliyici yanina ek hic baeyd ekullanamdm sadece probiyorik ueterli zaten