julliyettanne bebeğim 4 aylıkken çıkardı.uykuları alt üst oldu ateşleri oldu . Bir hafta boyunca akşmları hep calpol verdim. Müslin ağız bezini azcık nemlendirip buzluktan çıkarıp verdim hatta parmaklarıma sarıp kendim ısırttım. Oioi kaktüs diş kaşıyıcı en kullanabildiği oldu acıtmadan. Bir de kehribar bilekliğini o dönemde takmaya başladım. İşe yaradı sanırım. Bir de e bebekten silikon diş fırçası var. Onu da dolapta bekletip parmağıma takıp fırçaladım damaklarını .