Dün geceden beri ateşi var calpol verdim düşüyor tekrar çıkıyor sağlık ocağına götürdüm boğazında ciğerşnde birşey yok öksürük burun akıntısı vs yok sadece huysuzluk ateş uykuda inleme ve sıçrama var şimdilik . Hemşire hanım biraz bekleyin kusma ıshal olunca götürün dedi calpola devam dedi doktora götürmelimiyim