eslemmmmmm 3 uykuya gerek yok artık 2 uyku yapması lazım zaten 9. aydan sonra öyle oluyor genelde. Benimde 11 aylık kızım var 9. ayından beri 2 uyku yapıyor. Uyku aralığı ise 3,5-4 saat. Bu normal yani artık 3.5-4 saat rahat ayakta durabilirler. Ve gündüz toplam uyku saati 1 er saatten 2 saat olması yeterli 2 uykuda 👌 Benim kızımda öyle 2 saat uyuyor toplam. Sabah 7.30 a doğru kalkar. İlk uykuyu 11 e doğru yapar 12 de kalkar. 15.30 gibi birdaha uyur yine 1 saat. Akşam uykusuna ise 20.30-21.00 arasında geçmiş olur. Yani hep 3,5-4 saat aralığında uyuyoruz