cupacakes Benim ki 14 kilo kızlar . Çok zayıf değil mi doktor normal diyor ama bakıyorum kolları falan kırılacak gibi . İstahsiz da kızım . Sınıfın en zayıfı suan . Sizde nasıl durumlar
Nur2021 cupacakes 3 yas oglum 12 kilo normal dedi doktoru. Saglikliysa cokta kafaya takmamak lazim :)
myarenb cupacakes normal bence benim kızda o civarlardaydı şimdi ne olduysa kilo almaya başladı 4 yaşta 16 cıktı, 4 yaş 3 ayda 16.75 cıktı
livanurvealpinannesi61 cupacakes kızım 4 yaşındayken 14 kiloydu hemşire ve doktor kilosu iyi demişti sizin 3.5 yaş 14 kilo Az değil 11 kilo ve üzeri olmalı zaten. Oğlum 3.5 yaşında temmuz 7 de 15800 gr dı şuan 16500 kilo hemşire fazla bile dedi. Boyu uzun ise normal bizim boy 102 cm o yüzden zayıf görünüyor