Kızlar bebeğim bu hafta çok huysuz sürekli ağlıyor anakucağında oyalıyorum genelde biberon reddide yapıyor huysuzluğunun nedeni uykusuzluk yarım saat uyutmak için uğraşıyorum 20-30 dk uyuyor maks gündüzleri uyumuyor ve huysuzluk yapıyor gercekten zorlandığım bi hafta oldu her ağladığında müdahele etmelimiyim sizce alıştırmış oluyor muyum bilmiyorum tecrübelernizi merak ediyorum uyku konusunda vs