Memorialda Sami Akbuğa hocaya gidiyoruz 4 yıldır. Hastane de çok güzel ama diğer hastanelere göre pahalı bilginiz olsun. Tek sorunumuz o muayene ücretine rağmen doktorumuza randevu saati kalmıyor 3 gün önceden doluyor. Ancak hasta ateşli felan olduğunda tabiki hemen alıyor doktorumuz