Yigitoglum_2 Göğsümün biri aşırı dolmuş normalde süt sağıp bırakmam ama sağmak zorundayım şuan. Biberondan başka da saklama poşeti filan almadım. Biberona koyup dolaba koysam kaç saat sonra çıkarıp nasıl içirebilirim ?? Bilgisi olan yazarsa coook mutlu olurum 🌸
minikelanur Yigitoglum_2 3 güne kadar kalabiliyor bende uyurken sagıp sagıp gün içersinde içiriyorum çıkartıp ben sıcak ama kaynar olmayan suyu bi tasa alıyorum , çay bardagına da dolduruyorum sütümü onuda tasın icine yerleştiriyorum o şekilde ısınmasını sağlıyorum
oznralp 4 gün özür dilerim. Güncellendi bu bilgiler 4 günoldu önceden 3 gündü. Koklayın garanti olsun ben 4. Gün verdim ama kokladım mutlaka