Kızlar merhaba çocuklarımız neler yağıyor paylaşalım istedim. Ben başlayayım, baba gel al giy gibi kelimeler kullanıyor. Bağımsız yürümeye başladı hatta son günlerde parmak ucunda yürümeye başladı. Korkuları başladı akşam karanlığı çökünce tek başına odadan dışarı çıkmıyor veya bir ses duyunca korkuyor koşup sarılıyor. Dış kapıyı gösterip dışarı çıkmak istediğini anlatıyor. Su biberon ayakkabı net de diye sorduğumda ayağa kalkıp aramaya başlıyor. Eline bir nesne verip “bunu babaya götür” “abiyi çağır” dediğimde abisinin odasına gidiyor elindeki nesneyi babasına veriyor. Çatal kaşık kullanmak istiyor.çok şükür gelişimi iyi sadece parmak ucunda yürümesi düşündürdü beni ama o da normalmiş😊