sibaluna Bebeğim zaten gazlı bir bebekti bu aşıdan sonra mahvolduk iki gündür aralıksız ağlayıp ıkınıp gaz çıkartıyor :(( ne zaman geçecek bu yan etki yaşayan var mı
aysebb sibaluna Öyle bir yan etkisi olduğunu bilmiyorum ben gaz yapması yani. Aşıdan olduğuna emin misiniz
sibaluna aysebb diğer her şey aynı yediklerime dikkat ediyorum aşıdan sonra ilk başlardaki kolik döneme döndük 😢