Kızlar 23 aylik olacağız hala kucaktan inmiyor tuvalete gidiyorum kucak kucak, diğer odalara gidiyorum kucak, kanepeye oturuyorum kucak, dışarı çıkıyoruz 3 4 adım atıyorum kucak kucak. Bu kucak bağımlılığı ne zaman bitiyor ya belimi kollarımı hissetmiyorum artık.
- Soru kolik bebektik 5,5 aylıkken gazı bitti şuan tekrar gaz sıkıntısı yaşıyoruz geçen hastaneye gittik röntgende karnının içi hep gaz dolu olduğunu söylediler hiç susmadan ağlıyor. Çorba yemez sürekli kabız oluyor taş gibi yapıyor kakasını duphalac şurup verdiler ama sürekli vermek alışkanlık yaparsa diye vermek istemiyorum kayısı suyu hoşaf içmiyor🙄 diğer yemeklerdende sadece 2 tatlı kaşığı yiyor doydum diye kalkıyor
Sizlerde bu durumu yaşıyor musunuz gerçekten 2 yaş sendromu bana kafayı yedirecek sürekli agliyor, kafasını yerlere vuruyor konuşabiliyor ama konuşmak yerine kendini yerlere atmayı tercih ediyor. Nasıl sakin kalıyorsunuz 😔gerçekten artık ağlama sesine tahammülüm kalmadı ağladığında otomatikman sinirleniyorum