reyyanuslu Merhabalar , 10 aylık bebeğim son günlerde sevdiği yiyecekleri bile versem ağzında biriktirip yutmuyor Bu normal bir süreç mi ? Atak olabilir mi ? Üst dişlerimiz çıktı bu etkiliyor olabilir mi ?