Herşeyden önce uyku .Yorgunluk ve uykusuzluktan süt akışı oldukça etkileniyor.Benimkide çok gazlı bir bebekti ve hala öyle maalesef :( Yanınızda size yardım eden biri varsa uyumanızı tavsiye ederim.Ben ilk zamanlar bebeğimi bırakamadım sütüm azalınca doktorumun tavsiyesi ile uyumaya çalıştım .Bebeğiniz gazdan dolayı yada anne ile temas kurmak istediği için çok emmek istiyordur.Gıdalar arasından da tahin helvası ,yeşil soğan ,dut kurusu en fazla fayda gördüklerim.