Kendinizi kötü hissetmeyin sütünüz Yetti de siz mi mama vermek istediniz hayır her bebek rızkı kadarını içer kendinizi suçlu hissetmeyin Mamaylada sağlıklı büyüyor bebekler benim bebeğim yedi ay altı günlük benim sütüm olmadı ve mamayla büyüttüm gayette sağlıklı çok şükür o yüzden içiniz ferah olsun hem strese girdikçe sütünüz daha da azalır güzel şeyler düşünün güzel olsun herşey hakkınızda🙌🏽