Merhabalar herkese . Bebeğim 2 buçuk aylık hava değişiminden mi yoksa 2. Ay aşılarından kaynaklı mı bilmiyorum burun tıkanıklığı yaşadı öncelikle sürekli burnunu temizledim daha sonrasında iyi derken birden öksürük başladı balgamlı şekilde . İki gündür öksürüyor dün akşam balgamlı kustu ve rahatladı ancak bugün hiçbir şekilde balgamı çıkaramadı bu yüzden öksürük artıyor git gide ancak doktorumuz ateşi yoksa herhangi bi şey yapamayacaklarını söylediler balgamı sökmek için , öksürüğü durdurmak için ne yapmam gerekiyor? Böyle bi durum yaşayan oldu mu ? Olduysa neler yaptınız ? Şimdiden teşekkür ederim