SweetMom__ Kızlar bebeğim için odada buhar makinesi almak istiyorum. Ise yarıyor mu ve hangi marka öneririsiniz.
ikibebekannesi34 SweetMom__ yaşadığınız şehire göre değişir.. nem oranı yüksek bir sehirdeyseniz hic gerek yok.. ben izmirde yasıyorum ilk çocuğumda aldım, nem oranını o kadar artırdı ki gereksiz geldi kullanmadım
Nur2021 SweetMom__ a101e geliyomus uygun fiyatli ama markasina bakmadim esim ordan siparis etmis benden habersiz… ilk defa aliyoruz 600mu 700mu oyle bsy, insallah memnun kaliriz bakalim… 800müş
defnemomm_ SweetMom__ e bebekten aldik geçen kış markasını haturlamoyorum :) bakmam lazım kaldırmışım