Arkadaşlar bebeğimde 1.5 aydır meme reddi var psikolojik olarak çöktüm 3 buçuk aylık bebek kaç saatte bi emer acaba tok olduğu için iyicemi reddediyor artık anlayamıyorum kilo alımı azaldığı için mamaya takviyesine başlıycaz nasıl yapcam bilmiyorum kaç cc mama kaç öğün vercem ya da kaç saatte bir vercem memeyi mamayı kafam karışık biri bana Allah rızası için yardımcı olabilir mi