mayismom Hamileliğimde ve oğlum 5 aylık kadarken covid olduk. Evde maske takmadık hiçbirimiz. Emziriyorsanız bol bol emzirin, c vitamini alın. Ateş düşürücü için zaten calpol yeterli. Burnunu sürekli açmayın, zedelenir. Soğan karanfil yapabilirsiniz o da çok güzel bir açıcı. Yakasına cold mix damlatabilirsiniz. Odanızı nemlendirin. Nemi yeterli değilse su kaynatıp odanın bir yerine koyun. Öksürük var mı ? Mustelanın göğüs balsamını alabilirsiniz. Soothing diye geçiyordu sanırım. Çok geçmiş olsun, korkulacak bir süreç değil❣️