Kızlar ya bebeğim 3 ay 10 günlük yaklaşık 3 gündür inanılmaaz ağlama huzursuz huysuzluk gece 1 saatte abartısız 30 defa aglamalı uyanması var. 4 gün oldu büyük tuvalet yapmadı ama gaz çıkarıyor. Dolunay var etkileniyor diyorlar. Bir de sanıyorum alt iki dişi çıkıyor orası beyaz ve sert tükürüp çıkarıp sürekli elini veya omzumu emiyor. Sizce bebeğimin nesi var ve ne yapabilirim? Nolur yardım