Bende istanbuldayım artık geceleri aşırı soguk oluyor ben eski bir binada oturuyorum izolasyon yok, o yüzden evim kış başında dahi buz gibi oluyor , uzun kollu, altınada normal tayt ve corapla uyutuyorum bebeğim 8 aylık battaniye örtüyorum üstüne kalın, yarın alışveriş yapıp tulum alacagım kızıma uyku tulumu üstünü cok acıyor o yüzden hasta olur diye korkuyorm