salihahncrl Kızlar selam , bebeğime sma comfort kullanıyordum ama kabız oldu diye bebelac gold geçtim ama hem suda tam erimiyor hemde garip bir kokusu var anlamadım kullanan var mı aranızda ?
birprensesanesi salihahncrl evet normal biberonu kaşık ile karıştırarak verirseniz erir ben kullanıyorum çok memnunum kokusuda normal
MinikPandam_ salihahncrl ya kaşıkla karıştırın ya da iyice çalkalayıp kopugunu alın. o zaman iyice karışıyor
esreyy salihahncrl evet biraz balık gibi kokuyor ama sanırım içerisindeki maddeler yüzünden . Mesela aptamil kullandım oda kokuyordu ama bebeğim aşırı kabız oldu uyuyamadı. Şimdi çok şükür 1 seneye yakındır bebelac gold kullananıyorum ve kabızlık asla olmadı.
kader539_ salihahncrl ben kullanıyorum. Zaten gaz açısından da mamaları çalkalamak yerine karıştırmak daha iti olur kaşıkla karıştırınca eriyor. Güzel kilo aldırıyor
salihahncrl birprensesanesi ya bu vöyle çürümüş balık gibi kokuyor anlamadım ilk pakette yoktu konu bu paket çok kötü kokuyor
salihahncrl birprensesanesi ay ne bileyim internetten bakayım dedim şikayet var stesinde kokusuyla ilgili bir sürü şikayet var bende korktum içiremedim çocuğa