1prensesannesi1 Kızlar sigarayı bırakanlarınız varsa nasıl tavsiyeleriniz olur ? Günde 1 paket içiyorum. İçtikten sonra hep pişman oluyorum içmeyecem diye ama kendimi yine içerken buluyorum. Kokusundan tiksiniyorum içtikten sonra ama hala içiyorum. Kurtulmak istiyorum artık😔
yagmur35yy 1prensesannesi1 bende bırakmayı istiyodum hamile kalınca 1 aylıkken sigaradan tiksindim şükür hala içmiyorum icenlerede musallat oluyorum🤣kafada bitircen ya en önemlisi sigara alma eve 1 tane koy o zaten bitecekmiş gibi geliyor biraz zorlanirsin ama inslah birakirsin
selensrdg 1prensesannesi1 hamileligimin ilk 3 ayı içmedim sonra tekrar başladım bir sorun yaşayınca. Dogumdan sonra elektronik sigara ictim kokmasın diye şuan bebeğim 4. Aya girecek ıqos makinesini aldım tavsiye ederm %95 daha az zararsız sigaraya göre.
1prensesannesi1 Hayat76 baş ağrın oldu mu peki ? Bir de öyle bir illet ki migrenim var benim çok içsem de tutuyor içmesemde tutuyor.
1prensesannesi1 yagmur35yy bana da olsana musallat 😂 ben almıyorum zaten eşim alır söyledim ona da bırakma bana içmiycem artık diye şok oldu adam ciddi misin diyor🤣 birazdan son sigaramı içip vedalaşıcam. Sabahtan itibaren yok😂 ben hamilelikten önce içiyordum ama azdı. Bebeğim 4-5 aylıkken başladım tekrar neden bilmiyorum salak gibi niye başladıysam
fisnereceli Hamileyken o kadar çok mide bulantısı yaşadım ki, sigara değil su bile zor içiyordum. Hamileliğin 3. ayında tak diye bıraktım oğlum 5 aylık hala çok tiksiniyorum, kokusu bile rahatsız ediyor. Günde 1,5 paket sigara içiyordum üstelik 🤷🏻♀️
1prensesannesi1 fisnereceli hamile olduğumu öğrenince bende bıraktım bebeğim 4-5 aylıkken başladım günde 1-2 derken şu an 1 pkaet bitiyor günde. Tekrar başladığıma çok pişmanım. O da eşimden kaynaklı işte evde yanımda içe içe alıştım iyice.
yagmur35yy 1prensesannesi1 ayy pis kokuyu gercekten şimdi bana eşimi kovalayıp duruyom evin içinde icmesin diye🤣🤣 birden bırakmaya çalışma ama en güzeli eve 3 tane bıraksın ilkte sonra 2 düşür sonra 1re birazdaha azaldığını düşününce istek gidiyo zaten bu sayede bi dönem bırakmıştım alah yardımcınız olsun
yagmur35yy 1prensesannesi1 bide yanında sürekli bisey bulundur aklına gelince meyve yada kuruyemis at
fisnereceli 1prensesannesi1 eğer bu kadar çok tiksinmemiş olsaydım sanırım bende geri başlardım ama şimdi kokusu bile midemi bulandırıyor. :) açıkçası işime de geliyor yoksa ben asla bırakamazdım.
Umayannesi8 Ben hamile kalmadan 1 ay önce ameliyat olduğumda bıraktım. Kanser şüphesi ile kitle alındı çok şükür kanser hücresine rastlanmadı ve hoop aniden o ay hamile kaldım bilmeden bi kaç tane içtim ameliyat olalı çok olmadı diye eşim çok karşı çıktı ve hamileliğimi öğrendik. İstediğimiz bişeydi o yüzden kıymetini bilmeliydik. Eşim evde içmeyi bıraktı bende vebal almamak adına çok arada biraz çektim eşim içerken derken bıraktım tamamen. Darısı herkese inşallah. Umayım 2 ay 16 günlük 😊🌹
1prensesannesi1 selensrdg kız yok hahaha ben tamamen bırakmak istiyorum 😁 sağol tavsiyen için de kökten kurtulcam inşallah
defnemsiii Nişanlılık döneminde eşim zorla bıraktırdı ve tak diye bıraktım 10 sene içtim ve inan bir hafta ceviz badem yemekten ağzımın içi soyulmuştu 😄 önemli kısmı aklına vurduğunda bir bardak su iç ve elindeki işi değiştir iki seneyi geçiyordur bıraktığım ay da sadece bir kere falan içerim o da kız ortamındayken çerez niyetine 😄😄
1prensesannesi1 yagmur35yy ay yok öyle yapınca bitince bakkala gidiyorum kapının önü bakkal tutamıyorum kendimi. Az önce sonuncuyu içtim söndürünce baybay yaptım ahahhaah kocamdan da söz aldım 1 hafta içmezsem hediye alcak😂
yagmur35yy 1prensesannesi1 ayyy inslah bırakırsınız ya bende 2 tane ceyrek kaybetmiştim birakamiyinca şimdi bıraktınm veren yok 🤣🤣🤣
siah 1prensesannesi1 şey gibi düşün sigara içme isteğiyle savaşıyormuş gibi her içme isteği geldiğinde ben yenicem seni de o sırada 1 dk kendini tut biseyle igilen yüzünü yıka nefes egzersizi yap sonra geçiyor zaten her içme isteği geldiğinde bunları yap sonra yavaş yavaş azalıyor. Bide kendini kandırma işte olmazsa içerim zaten alırım yine falan diye düşünme kesinlikle almayacağım de.
1prensesannesi1 siah yok almam artık ya. Cebe de sağlığa da zarar. Dediklerini deneyecem teşekkür ederim 🤗 şey diye avutuyorum 75 tl ona verene kadar çikolata alırım falan shdjsjsj
siah 1prensesannesi1 çocuğunuz varsa onun gözlerine bakın içmemek için en büyük sebep :/ hem size örnek alması hemde size özenmesi hem içtiğiniz her sigara dumanından onunda etkilenmesi bunlar herseye bedel bence ://
1prensesannesi1 yagmur35yy inşallah inşallah 😁 çeyrek beklentim falan yok şu an altın alcak durumda değil ama ne gelirse kâr😂😂