Arkadaşlar 5 ay 19 günlük bebeğim var emziriyorum ve öyle böyle değil adet sancım oluyor her ay. Bu ay da tatile denk geldi şuan tatilimin yarısında adet oldum kanamayı geçtim ağrısı beni perişan ediyor gidip serum taktırdım o derece. Bu durumu yaşayanlar neler yapıyorsunuz?