Kızlar 10 ay oldu dogum yapalı , hamilelikte tansiyonum hiç yükselmesi aksine hep 10,4 10,5 9,5 9,4 8,4 gibi seyretti baş dönmesi yaşıyordum sürekli ve migren ataklari geçiriyordum, neyse doğumdan sonra geçti dedim ama tansiyonum asla yukselmedim normalim 10.6 ama kafamda hep bi uyuşma var ensemde ara ara yer sallaniyo gibi geliyo etrafıma soruyorum yok bunu yaşayan varmi ne yapmam lazım doktorami görüneyim gitsem yüksek önemli deyip yolluyo burdakiler