deniz-44 Arkadaşlar 1 yıldır cerazette ile korunuyorum oğlum 1 yaşına girdi bu hap adetimi kesti zaten 9 aydır adet olmadığım için sinir yapıyor bu hap bende son hapımı aldıktan sonra ne zaman adet olurum var mı bana yardımcı olabilecek biri
bikupakahvee deniz-44 ben Drospera yı sadece 7 gün içtim bıraktım sonra yan etki yaptı bıraktıktan 3 gün sonra kanama yaptı 4-5 gün kanama oldu Reglimide bir hafta geciktirdi Sizde nasıl olur bilemem bir yıl içmişsiniz sonuçta rahim duvarını kalınlaştırıyor belki regliniz hemen düzene girmez ama bıraktıktan sonra bi kanama yaşarsınız sizde
Yaseminsaribas deniz-44 ilaç zaten düzensizlik yapıyor bende birkaç ay kullandım suçluluk agresiflik ne ararsan vardı doktorumuza danıştığımda hemen bırakmamı söylemişti çünkü yan etkileri bunlar ve sana iyi gelmiyorsa kullanmamalısın
Aysunnkaya deniz-44 bende kullanıyorum bunu doğumdan sonra iki kere adet oldum şuan adetimin üstünden 20 gün geçti olmadım test yaptım negatif o yüzden mi olmuyorum bende ki korkuyorum hamile kalırsam diye
ladymoms_ deniz-44 merhaba bende yeni başladım çok aşırı düzensiz oldu üstünde günler yazıyor bn hepsini karıştırdım adet düzensizliği yaparsa ben zaten sinirliyim bomba gibi gezerim ve inanılmaz acikiyorum kilo alıyor gibi hissediyorum bırakıyorum hemen bende başka öneriniz varmı acaba ne kullanabiliriz
kubraa006 Ben bıraktım 1,5 aydır içmiyorum daha yeni yeni regl olacak gibi lekelenmem başladı tüm dengeyi bozuyor maalesef ilaç
elif3738 Aysunnkaya bende de aynı etkiyi yarattı ilk adetimden sonra ikinci adetimi olamadım. Adeti geciktirme gibi bir yan etkisi var mı biliyor musunuz
deniz-44 ladymoms_ valla kilo yapıyor ve sinir yapıyor bırakalı 1 ay oldu daha adet olamadım prezervatif ile korunuyoruz şu anda
ladymoms_ deniz-44 siz nekullanicaksiniz peki yani ben şuan bitirmeye çalışıyorum saat 12 de içtim ilacı deli gibi karnım gurulduyor aciktirdiyor ziyan olmasın diye içiyorum şuan vallahi bu nedir ya bu ilaçları neye göre yapiyolar bende diyorum niye bu kadar gerginim sürekli kavga edesim var
mirooooo ladymoms_ bende zylnda kullanıyorum 4 aydır adet olmuyorum acaba benim sinirli oluşumda bu haptanmı
ladymoms_ Kızlar cezaretta kullanıyorum bu ayın 13 de olmuştum şimdi bide bugün oldum acaba bnde bı terslikmi var ve ilk adetim 3 gün surdu bn hep hap kullanınca adet kesiyor diye duydun
prensannesi07_ ladymoms_ Allah bu hapın cezasını versin kullansıgıma bin pişmanım . Kutumun yarısında bıraktım dogumdan 6 ay sonra ilk reglimi oldum 2. Reglimde doktor önerisiyle bu hapa başladım 1 ay kullandım sorun yasamadım şişlik sinirlikik isteksizlik yaptı tabiki sonra regl günümde regl olmadım 25 gün lekelenmem kanamam oldu enzirdigim için ne gücüm kaldı ne psikolojim her wc de bıktım diyerek cıkıyordum doktora gittim birden kesme 13 tane kalmıs bitir bırak dedi ama dayanamadım ve 3 gün önce kestim kestigim gibi kanamam da arttı iyice şiştim kasıklarım ağrıdan çatlayacak gibi oluyor psikolojim alt üst hergün ağlıyorum inşallah en kısa sürede biter gider ben kanamaktan bittim