Merhabalar kızım ocakta 4 yaş olacak ben 5 bucuk aylık hamileyim fakat hiç bir zaman kendi yemedi ve hic bi zamanda yemek yemek istemedi hep zorla yediriyorum yemegını ye parka götürcem yemegını ye abur cubur alacam hep bu şekildeyiz corbasını misal tabaga koyuyorum sen yedir diyor ya balkonda ya camda hep bi meşakkatle zorla yediriyorum Allah nasip ederse ikinci bebeğim dünyaya gelecek bebekle ugrasırken onu nasıl yediricem seneye ana okulu cıkacak okulda ne yapacak hiç bilmiyorum lütfen yardım edin fikir verin bana cidden bu konudan cok mutsuzum 😔😔