ebru5261 Belim ve sırtım sanarsın kocakarıyım hergun ağrıyor bazen de bayağı canm yanıyor ağrıyor epidral sezeryan oldum ondan dolayı dıyorlar ama bence emzırme ve bebek bakımından sorum şu doktora gıden varmı ortopedı falan ??
beyzzsenturkk_ ebru5261 bende normal doğum yaptım ama sık sık belim tutulur ağrır yamulurum yani henüz gitmedim doktora kas gevsetici kremlerle hayatta kalıyorum
hasrettt265_ Bende 2 doğumum da sezeryandi ve çok bel agrim vardı ortopediye gittim fıtık başlangıcı dediler dogumdan sonra oldu ama bilemiyorum çok kötü bir durum