888eylul Kızlar selam 12 gün önce doğum yaptım sezeryanla inanılmaz bir kabızlık ve hemoroid sorunu yaşıyorum var mı benim gibi olan ıkınamıyorum dikişlerim acıyor canımdan can gidiyor resmen ne kullandınız lütfen bi öneri de bulunun
yavrupandaannesi 888eylul gözünüz aydın olsun doktorunuz duphalac şurup vermedi mi acaba ? Birde kayısı bağırsakları yumuşatır çokça su ve saat yönünde karnınıza hareket yapabilirsiniz çok bastırmadan ama oda çalıştırır
Madamehappyyyyy 888eylul Acı için aynısefa kremini öneriyorum. Ve çok zorlamadan kabızlık ilacı kullanın..
888eylul Madamehappyyyyy doktor randevuma daha var ama o zamana kadar dayanamıcam emzirme döneminde kullanılıyor mu
ada99 hemoroid için eczanede fitil ve krem veriyorlar ben öyle atlattım yarın yakınınıza eczaneden aldırın geçmiş olsun🤍
yavrupandaannesi 888eylul emzirme döneminde de kullandım doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi kadın doğumcum