Merhaba anneler oğlum 11 aylık olcak 8. Dişi çıktı 2 tane şiş çıkacak var. Önceleri sadece kulağını çekiştiriyordu şimdi küt küt kafasına alnına başına vuruyor bu normal mi? Annecim vurma diyorum gözümün içine baka baka vuruyor. Ben anlamadım sadece bir gece çok ağladı başına vurdu ilk vurmaya başladığı zaman ateşi de vardı ağrı kesici şurup verdim öyle uyudu. Ama vurmadı devam ediyor endişeleniyorum. Başına gelen var mı ?