Ben şuna inanıyorum ki bir anne hamileyken ve hayatı boyunca kimi sevmediyse bebek de aynı oluyor, bir akrabam var hamileyken çok seyler yaşadk, gercekten hic haz etmiyorum ondan ama mecburi aile içi oldugu için görüşmek durumunda kalınıyor, ve bebeğim ona hiç yanaşmıyor sevmek istese vuruyor saçını çekiyor, mesela bebeğim benim tarafımı daha çok seviyor gitsek hiç orda mızmizlanmiyor, ama baba tarafina gidince cocuk görür görmez yabancılıyor ürküyor 😀