One-life Tunaveannesi16 bizde de çıkıyo senelerdir çoğalmıyor ama arada tek tuk görüyorum komşularımda da var istilacı bi böcek değil terlikle vuruverin😂
alpsmother_ Tunaveannesi16 benim banyomda çıkıyor bunlardan Allah’ın cezaları kolay kolay ölmüyorda ama ben hamam böceği için jel ilaç almıştım evin bazı yerlerine sıkmıştım ondan beridir bunları görmüyorum çok nadir görüyorum sanırım o ilaç bunlara etki etti
Tunaveannesi16 Yesillimon ay başıma gelenler nasıl kurtulcam bunlardan balkonum hep açıktır benim eve falan girmişse 🥹🥹😌😌
Tunaveannesi16 One-life kız çok hızlı gidiyor zar zor öldürdüm zararlı değildir dimi bebem var çokta anlamam of anam offf ahahhshs
One-life Tunaveannesi16 bende korkarım tiksinirim ama arada yerde banyoda balkonda görüyorum odalarda görmedim hemen terlikle vurup atıyorum çocuklara bişey yapmaz bence
ppzeynep ada99 Eski bahçeli evinde sürekli kırkayak ve çıyan gören ben bu yoruma güldüm. Bu böceği üst iste 10 tane koyarsanız belki bir bebek çıyan eder.😂
Ozlemyy Tunaveannesi16 gümüş böceği evi ilaçlata bilirsiniz teyzemin evindede cıkmış bu sene cok duyuyorum benim ev bahçeli şu an görmedim umarım görmemde
Bellabells Tunaveannesi16 benim evimi son bir sene istila ettiler. Tatile gidince ilaçlatıp çıktık.bir hafta sonra eve geldik. Bi tane mutfak çekmecesinde gördüm.inşallah son kalan gümüş böceğidir.
use1234 Tunaveannesi16 bizim burda dut böceği ya da kulağagiren derler benim evde de vardi kendiliğjnden çekildiler