4 aydır bazı sorunlardan dolayı görümcem kayınvalidem eşim ben ve oğlum beraber yaşıyoruz. Oğlum 2 yaşına girecek tam 1 ay sonra. Görümcem bana yenge dediği için yenge demeyi öğrendi, bi süre sonra bana yenge demeye başladı ısrarla yenge diyo çocuğa anne dedirtemiyorum 2 haftayı geçti sadece yenge diyo böyle saçma bi durum yaşayan var mı nasıl çözebilirim bunu 😢 sürekli anlatıyorum herkes anlatıyor oğlum o anne diye, ben sürekli annecim annecim diye anlatıyorum yenge diyerek geldiğinde bile efendim annecim diyorum ama böyle alışır böyle kalırsa naparım çözmem lazım daha başındayken