Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 14 günlük.Geçmeyen egzama var.Doktor hipokrot verdi sabah akşam sür ince tabaka halinde diye.Şimdi sürdüm benim çocuğum sürekli parmağını emen bir çocuk.Krem sürdükten sonra yüzünü ovuşturup parmağını emmeye başladı. Herhangi bir yan etkisi olur mu? Benimde elimden ağzıma değdi dilim uyuştu 😩 bebeğimin de elinden ağzına gittiyse sıkıntı olur mu?