Kdz valla o aylarda halay cekiyodum uyusun diye😊 birakmasi zorlayici biraz ama memede uyutmayi dene. Yanina yatir, yattik yerden emzir sizip kalsin süt sarhoşu olupta😄 uyandirmadan emzirmek demek rüya öğünü. Yaninda yatarken ac memeyi, daya agzina, sen sag ben selamet😊 bide istikrar sart. Her aksam ayni saatte hadi bakalim uyku saati geliyo once dus, sonra masaj, bezini takip, pijamalarini giycez diye her asamada konuşun. ışıklar ayni saatte kapanmali. Uyku oncesi iyi geceler, seni cok seviyorum, iyiki varsin, iyiki benim bebegimsin diye yatistirici bi sesle ayni sekilde hergun tekrar edin.