Herkese selam oğlum 2 yaşına gireli 10 gün oldu kakası 20 günden beri ishal şeklinde ve hep mukuslu hiç katı kaka yaptığını bilmiyorum hep cıvık cıvık birde her yemek sonrası hemen yapıyoe kakasını ateş kusma keyifsizlik vs şeyler yok ama başına böyle bişey gelen var mı ya da yaşayan annelerim yazarlarsa çok sevinirim