babyandmom1 muhtemelen oradaki bir yardımcıdan çekinmeye başladığı için de artık yapmak istemiyor olabilir. Benim kızım okulun ilk günü hiç çiş yapmamış, tüm gün olmasına rağmen tutmuş, ben saat 5 te aldıktan birkaç dk sonra çok çişim var ofise kadar tutamam kaçıcak dedi, yol üstünde otogarın tuvaletine gittik hemen, sonra gün içinde çiş yapmadın mı dedim, hayır dedi, su içmedin mi dedim, içtim dedi, ama öyle olmaz hasta olursun çişin gelince yapman gerek dedim, sonraki gün de öğretmenine söyledim dün tüm gün çiş yapmamış tutmuş diye, öğretmeni de şaşırdı, sonra böyle bir durum yaşamadık, hatta ben soruyorum çiş yaparken yardım eden birisi var mı yoksa kendin mi yapıyorsun diye, şenay hanım var diyor :) dün de kızım kaçırmış, hatta kaçırmak değil direk salmış, ayakkabıları dahil çiş olmuş. Gündüz öğretmeni mesaj yazdı durumu bildiren, haberiniz olsun diye, akşam almaya gittiğimde de bilgi verdi içeri ayakkabısıyla gitsin kaçırdığında bahçedeydik diğer ayakkabısı ıslandı diye, o kadar mı kaçtı kusura bakmayın dedim, yok hayır ne kusuru arada olabilir öyle şeyler dedi gülümsedi kızıma. Üst üste birkaç gün kaçırmış olsa bile evde dursun demek yerine birlikte konuşup çözüm bulunabilmeliydi bence. Her ne kadar devlet okulu da olsa amaç çocuğu kazanmaksa her zaman başka yollar vardır. Sizin okul fazla kolaya kaçmış