Selam arkadaşlar. Annem 56 yaşında idrarında kritik değerde protein kaçağı çıktı böbrek hasarına yol açmış ve böbrekleri %30 çalışıyor. 10 gündür araştırma hastanesinde yatıyor kaçağın nedenini bulamadılar. Bu konuyla ilgili bilgisi tecrübesi olan arkadaşlar desteğinizi bekliyorum. Çok endişeliyim