Selam anneler. 10 aylik oğlum var bi kac gun aşırı durgun oluyor hiçbir şeyle ilgilenmiyor hatta geçenlerde bununla ilgili doktora gitmiştim ve buraya post açmıştım. Doktor iletişimi ayına göre az otizm ile ilgili takibe alalım demişti. O dönemler yemek yedirirken tv aciyordum o günden sonra hiç açmadım. Düzelmeye başlamıştı hatta baya iyi hale gelmişti iletişimi. İsme tepki vermese de benimle oyunlar oynuyordu birlikte kitapları inceliyorduk evde saklambaç oynuyorduk ben saklaniyordum o beni buluyordu sürekli beni gördüğü an heyecanlanıp gülümsüyordu. Tamam dedim derdimiz ekranmiş çocuğum otizm falan değilmiş. Ama iki gündür yine içine kapanır hale geldi tepkileri azaldı. Neden böyle oluyor hiç anlamıyorum bir problem mi var diye kendimi yiyip bitiriyorum sürekli onu ve tepkilerini takip ediyorum. Endişelenmekten ne anneligimden tat alıyorum ne mutlu olabiliyorum. Sürekli bir problem mi var diye düşünmekten kafayı yiyorum